Istorik ZNU П`ятниця, 24.11.2017, 06:03

* * * Історичний факультет Запорізького Національного університету - це класична європейська освіта * * *     Вітаю Вас Гость | RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила спілкування · Пошук · RSS ]
Сторінка 1 з 11
Модератор форуму: Mike 
Наше все » Бібліотека » Публікаціїї викладачів історичного факультету ЗНУ » Терно Сергій Олександрович (Праці к.п.н., доцента С.О. Тернa)
Терно Сергій Олександрович
YANA@7210 Дата: Четвер, 10.11.2011, 00:37 | Повідомлення # 1
Проходил(а) мимо
Група: Пользователи
Повідомлень: 9
Статус: Offline

Критичне мислення — сучасний вимір суспільствознавчої освіти — Запоріжжя: Просвіта, 2009. —- 268 с.

Автор розглядає проблему розвитку критичного мислення в широкому контексгі: у різних аспектах та ракурсах. Піднімаються найактуальніші проблеми сучасної суспільствознавчої освіти та пропонуються способи їх розв'язання. Представлена авторська методика розвитку критичного мислення школярів, основна риса якої — впровадження проблемних задач у навчально-виховний процес. Запропонована система роботи сприятиме активізації пізнавальної діяльності школярів та розвитку критичного мислення.
Для науковців, методистів, викладачів, студентів, усіх, хто цікавиться проблемами суспільствознавчої освіти.



СКАЧАТИ доданий файл: 9587445.jpg(28Kb)
shteinle Дата: Четвер, 20.12.2012, 09:23 | Повідомлення # 2
Адміністратор
Група: Пользователи
Повідомлень: 23
Статус: Offline

Проблемні задачі з історії для старшокласників: Дидактичний посібник для учнів 10-11 кл. загальноосвіт. навч. закл. - Вид. 2-е, доопр. та допов. -Запоріжжя: Просвіта, 2008. - 32 с

Даний посібник містить систему проблемних задач з курсу всесвітньої історії та історії України для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Відповідно до чинної програми Міністерства освіти і науки України представлені задачі з історії ХХ-ХХІ ст., а також інформація про принципи, методи та стратегії розв'язання проблемних задач. Запропонована система роботи сприятиме активізації пізнавальної діяльності школярів та розвитку критичного мислення.


Проблемні задачі з історії. Дидактичний посібник для уч¬нів 10-11 класів. - Тернопіль: Мандрівець, 2009. - 40 с

У посібнику міститься інформація про принципи, стратегію, методи та засоби розв'язування пролемних задач з історії, а також правила логічного мислення та доказ. Відповідно до чинної програми Міністерства освіти і науки України подано проблемні задачі з історії ХХ-ХХІ ст. Запропована система роботи сприятиме активізації пізнавальної діяльності школярів, розвитку критичного мислення та може бути використана як у профільних так і в звичайних класах.
Для учнів, учителів.



СКАЧАТИ доданий файл: 9203897.jpg(16Kb) · 0015624.jpg(16Kb)
shteinle Дата: Четвер, 20.12.2012, 09:25 | Повідомлення # 3
Адміністратор
Група: Пользователи
Повідомлень: 23
Статус: Offline

Терно С. О., Хінєва А. Д. Проблемні задачі з історії. Дидактичний посібник для учнів 8-9 класів. - Тернопіль: Мандрівець, 2009. - 32 с

Пропонований посібник містить систему проблемних задач з курсу історії України та всесвітньої історії для учнів 8-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів відповідно до чинної програми Міністерства освіти і науки України. Запропонована система роботи сприятиме активізації пізнавальної діяльності школярів та розвиткові критичного мислення і може бути використана як у профільних,так і у звичайних класах.
Для учнів, учителів, студентів.


Терно С. О., Хінєва А. Д. Проблемні задачі з історії для учнів 8-9 класів загальноосвітньої школи: Дидактичний посібник для учнів 8-9 кл. загальноосвіт. навч. закл. - Запоріжжя: Просвіта, 2009. - 32 с

Відповідно до чинної програми Міністерства освіти і науки України даний посібник містить систему проблемних задач з курсу всесвітньої історії та історії України для учнів 8-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Запропонована система роботи сприятиме активізації пізнавальної діяльності школярів та розвитку критичного мислення.



СКАЧАТИ доданий файл: 6316393.jpg(16Kb) · 9159347.jpg(6Kb)
shteinle Дата: Четвер, 20.12.2012, 09:27 | Повідомлення # 4
Адміністратор
Група: Пользователи
Повідомлень: 23
Статус: Offline

Терно С О., Коган 3. Б., Полтавська І. В. Проблемні задачі з історії для учнів 6-7 класів загальноосвітньої школи: Дидактичний посібник для учнів 6-7 кл. загальноосвіт. навч. закл. -Запоріжжя: Просвіта, 2009. - 24 с

Відповідно до чинної програми Міністерства освіти і науки України даний посібник містить систему проблемних задач з курсу всесвітньої історії та історії України для учнів 6-7 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Запропоно¬вана система роботи сприятиме активізації пізнавальної діяльності школярів та розвитку критичного мислення.


Терно С. О., Коган 3. Б., Полтавська І. В. Проблемні задачі з історії. Дидактичний посібник для учінів 6-7 класів. - Тернопіль: Мандрівець, 2009. – 20 с

Посібник містить систему проблемних задач з курсу всесвітньої історії та історії України для учнів 6-7 класів загальноосвітніх навчальних закладів відповідно до чинної програми Міністерства освіти і науки України. Запропонована система роботи сприятиме активізації пізнавальної діяльності школярів та розвитку критичного мислення.
Для учнів, учителів, студентів.



СКАЧАТИ доданий файл: 5472359.jpg(7Kb) · 0771297.jpg(13Kb)
Наше все » Бібліотека » Публікаціїї викладачів історичного факультету ЗНУ » Терно Сергій Олександрович (Праці к.п.н., доцента С.О. Тернa)
Сторінка 1 з 11
Пошук:


istorikZNU.at.ua / Copyright MyCorp © 2010 - 2017Создание сайта W-SITE.org.ua