Istorik ZNU Неділя, 24.09.2017, 16:09

* * * Історичний факультет Запорізького Національного університету - це класична європейська освіта * * *     Вітаю Вас Гость | RSS
Категорії розділу
Про кафедру
Співробітники кафедри
Методичні матеріали

Меню сайту

Мітки

Посилання
  • Погода на тиждень
  • Пошта @ukr.net
  • Пошта @mail.ru
  • ВКонтакті
  • Однокласники.ru
  • Нерву на перерву!
  • Футбол дивитися онлайн.
  • Вікіпедія
  • Запорізька обласна бібліотека

  • Посилання





    Statistika






    Интернет-отделение ПриватБанка
    Можно оплатить мобильную связь, заказать пластиковую карточку, рассчитаться по кредиту, открыть депозит и др.


    Головна » Кафедри / Підрозділи » Кафедра історії України » Співробітники кафедри

    Терно Сергій Олександрович
    05.12.2010, 23:34

    Народився у 1973 р. у м. Запоріжжя. Закінчив з відзнакою історичний факультет Запорізького державного університету в 1995 р. В 2003 р. захистив кандидатську дисертацію на тему: "Формування історичних понять в учнів 9-го класу загальноосвітньої школи" у спеціалізованій вченій раді Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова (м. Київ). Присуджено науковий ступінь кандидата педагогічних наук за спеціальністю – "теорія і методика навчання історії". Працює викладачем кафедри історії України з 1995 р., а з 2003 р. є доцентом цієї ж кафедри і завідувачем лабораторії інтерактивних технологій навчання гуманітарних дисциплін. З 2004 р. – голова науково-методичної ради історичного факультету ЗНУ, заступник головного редактора науково-методичного журналу МОН України "Історія в школах України".

    У 2001 р. нагороджений Грамотою Президії Національної академії наук України за наукову працю "Технологія формування історичних понять в учнів 9-го класу загальноосвітньої школи". У 2002 р. за підсумками конкурсу на здобуття премій НАНУ для молодих учених за кращі наукові роботи присуджена Премія Національної академії наук України (Вони грають зовсім не так, або постмодернізм у сучасній українській історіографії // Генеза: політологія, історія, філософія. – 2004. – № 1. – С. 92-111).

    У 2004 р. нагороджений Почесною грамотою Міністерства освіти і науки України за активну участь у розробленні Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти та вагомий внесок у розвиток національної освіти України. Протягом 2003-2004 р. працював у проекті МОН України "Навчальні програми для 12-річної школи".
    Брав участь у спільних проектах МОН України і Ради Європи. Проходив наукове стажування в Інституті з міжнародних досліджень підручника імені Георга Еккерта (вересень 2004 р., м. Брауншвейг, ФРН). Нагороджений нагрудним знаком "Відмінник освіти України" (2006 р.).

    З 2006 р. керує науково-дослідною держбюджетною темою "Критичне мислення на уроках історії в загальноосвітній школі". У 2006-2007 рр. працював експертом в проекті "Громадянська освіта – Україна" (Програма Європейського Союзу для України). Сфера наукових інтересів – теорія та методика навчання історії та суспільствознавчих дисциплін.

    З 2006 по 2008 рік керував науково-дослідною держбюджетною темою "Критичне мислення на уроках історії в загальноосвітній школі" (наказ Міністерства освіти і науки України від № 654 від 16 листопада 2005 р.). Основний результат проекту - авторська методика розвитку критичного мислення у процесі навчання історії, втілена у дидактичних посібниках для учнів 6-7; 8-9 та 10-11 класів (гриф МОН України "Схвалено").

    В 2008 р. працював експертом в Програмі співробітництва між Європейським Союзом та Радою Європи "Сприяння розвитку культури прав людини в Україні та на Південному Кавказі". Взяв участь у трьох міжнародних семінарах у межах цієї програми: "Нові підходи до виховання толерантності в умовах багатокультурного та багатоконфесійного суспільства" (21-22 квітня 2008 р., м. Львів); "Відображення національної ідентичності та культурної різноманітності у навчальних програмах, підручниках та посібниках з історії" (21-23 травня 2008 р., м. Чернігів) та "Нові підходи до багатокультурної та багаторелігійної освіти" (3-4 липня 2008 р. м. Мукачеве Закарпатської області).

    В 2009-2010 рр. керував науково-дослідною держбюджетною темою "Тестування навчальних досягнень з історії та суспільствознавства". Метою проекту було створення концепції, методики та технології тестування навчальних досягнень учнів та студентів з історії та суспільствознавства.

    З 2011 р. керує науково-дослідною держбюджетною темою "Тестові технології в суспільствознавчій освіті". Метою проекту є розроблення теорії тестування та створення різнорівневих технологій попереднього, тематичного, підсумкового контролю навчальних досягнень учнів та студентів з історії та суспільствознавства.

    Є автором понад 111 наукових та науково-методичних праць.

    В 2003 р. захистив кандидатську дисертацію на тему: "Формування історичних понять в учнів 9-го класу загальноосвітньої школи".

    Сфера наукових інтересів - теорія та методика навчання історії та суспільствознавчих дисциплін.

    Електронні адреси:

    terno@znu.edu.ua

    sterno2000@mail.ru

    Категорія: Співробітники кафедри | Додав: Mike
    Переглядів: 654 | Завантажень: 95
    Пошук

    Онлайн-ПЕРЕКЛАДАЧ
    На нашому сайті можна скористатися ОНЛАЙН-ПЕРЕКЛАДАЧЕМ невеликих фрагментів тексту. 60 мов доступно для перекладу.

    Мій мініпрофіль

    Логін:
    Пароль:

    Наше опитування
    Найбільш ефективний стиль викладання
    Всього відповідей: 64

    Фотогалерея

    ФОТОГАЛЕРЕЯ

    Завітавши до нашої фотогалереї, ви зможете переглянути інші фото нашого життя-буття та нашіх досягнень.

    ФОТОГАЛЕРЕЯ


    istorikZNU.at.ua / Copyright MyCorp © 2010 - 2017Создание сайта W-SITE.org.ua